salakuljetus

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!
Hurrikaani

Re: salakuljetus

ViestiKirjoittaja Hurrikaani » 14.10.2009 16:54

Voimakaksikko kirjoitti:Te ette pysty käsittää miten hyvä hajuaisti koiralla on......

Yhdyn tähän.

Yksi keino (Never Get Raided DVD:ltä) on käyttää ilmatiivistä (haju sieltä kumminkin tulee myöhemmin.) purkkia, jonka ympärille ''hajupilvi'' ei ole vielä ehtinyt muodostua, ja jota taas koira ei voi haistaa.

Lentokentän vessassa pistää tavara toiseen purkkiin, heittää vanha roskiin ja toivoa että se kestää Suomeen asti. Toimiskohan?

Vinkki: Onko kukaan ikinä jääny kiini kannabisöljystä tai kekseistä....? : )

Lion of Judah

ViestiKirjoittaja Lion of Judah » 14.10.2009 17:35

hirvi kirjoitti:Miks jengi edes miettii muita systeemejä kuin vanha kunnon hivakka. Eli stuffit muotoillaan vaikka peeniksen muotoiseksi ja sit muovikelmu yms poltetaan siihen ympärille ja sitten 1-3 kortonkia päälle kuumotuksesta riippuen. Sitten valmis hivakka penetroidaan rektaaliin kera liukasteen tahi kuivana riippuen mieltymyksistä.
Ei taatusti löydetä normaalissa tullin tarkastuksessa, pitää olla erittäin vahva epäilys, ilmianto tai historiaa salakuljetuksesta ennen kuin toimittavat lääkärin tutkimuksiin.
Itsellä ei kokemusta aanus-hivakasta mutta kuuleman mukaan ovat yli heikkiäkin tunkeneet pimeään...

Näinhän se kannattaa tehdä. Itse tulin Damista takaisin persauksissa joku 10-15g hasista, en muista enää määrää. Repussa oli siiduja, käyttämätön grinderi, blunttikääreitä ja muuta rekvisiittaa. Silmät punottivat varmasti vieläkin kun poltettiin loppuun kaikki ostetut paukut Damissa just ennen lähtöä, ja vastassa oli reilusti tullimiehiä ja koira. Vaikka ne ois kattonutkin että oon epäilyttävän näkönen hiippari, ne ois korkeintaan vieny mut johonkin takahuoneeseen, käskenyt riisuutumaan, ja sitten päästäneet menemään. Ei tosiaan kovin heppoisin perustein laiteta sinne lekurille rektaalitutkimuksiin - sanotaanko että jos näitä pistotarkastuksina tehtäisiin, lentomatkustamisen suosio laskisi ehkä hiukan. :laugh:

Eikä tuo määrä ainakaan meikäläisellä tuntunut juurikaan epämukavalta - polta tuhdit paukut niin silloin ei ainakaan juuri huomaa. Vähän sellainen olo, kun pitäis käydä kohta paskalla, mut ei sen kummempaa.
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu

deosfipan
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deosfipan » 14.10.2009 19:13

Tota, ite polttelin kesällä yhden vanhan hipin kanssa...... Tää on toiminut salakuljettajana jo monta vuotta.... Tyypillä oli silloin monta heikkiä mukana ja muitakin vahvempia päihteitä..... Se oli just niellyt sillä tekniikalla mistä joku jo kertoikin... Kuulemma paras tekniikka. Tämä kyseinen mies oli jäänyt yhden kerran kiinni, istunut vankilassa ... Mutta jatkaa silti toimintaa, eikä oo sen jälkeen jäänyt kiinni.

Mutta tosiaankin, musta toi koirien hajuaisti ei oo niin hyvä. Ainaki nois tapahtumis missä on ollut just noita koiria, niin mulla on ollut 5g kukkaa laukus, eikä koirat oo haistanut mitään. Kerran kaveri jäi kiinni, sil oli 3g lätkää. Noh, koira tuli sit mun viereen ja haisteli kans mun laukkua.... Ei haistanut yhtään mitään vaikka oli reilusti kukkaa mukana! Hah oon joskus miettinyt et se vois johtua tuurista mut en tiedä... On vaan niin outoa et niin monta kertaa on haistellut, mut ei oo ikinä tajunnu mtn. Noh toivottavasti näin käy jatkossakin :roll:
one life, live it

nii-i

ViestiKirjoittaja nii-i » 17.10.2009 2:50

haistaahan ne jumalauta jänikseltäki pelkät jäljet,mutta voi niitä jotenki kusettaa varmasti.
pikku kummassaan en lähtisi koittamaan. :foil:

Keijo-Annikki

ViestiKirjoittaja Keijo-Annikki » 31.3.2010 11:12

No meikä halus kaiken irti Teneriffan lomasta ja salakuljetti omat hasikset sinne. Ei ollut kyllä pienintäkään halua alkaa säätämään paikan päällä, vaan mukava oli pistää heti oma tavara palamaan martikaisesta hotelliin päästyään.

Tutkiskelin lähtövalmisteluina Never Get Busted -dokkarin, jota suosittelen kaikille katsottavaksi. Tärkeintä tuntui olevan, että tavara pakataan juuri ennen tarkistuksia. Ratkaisuna oli sitten pieni taskulamppu, jonka paristotilaan pistin sinitarraköntin sisässä hasiksen.

Hieman jäi polttamattakin, joten loput vein uimarannan läheisyyteen erään aukiopihan nurkkaan. Kirjoitin paperin päälle että "Finnish hash for someone, por favor". :)

KanSilakka
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja KanSilakka » 31.3.2010 15:28

Keijo-Annikki kirjoitti:No meikä halus kaiken irti Teneriffan lomasta ja salakuljetti omat hasikset sinne.
........
Hieman jäi polttamattakin, joten loput vein uimarannan läheisyyteen erään aukiopihan nurkkaan. Kirjoitin paperin päälle että "Finnish hash for someone, por favor". :)

muahahahahaaaa :lol: Mielikuvitusta! Tältä foorumilta sitä näyttäs riittävän.

pahoittelen - jatkakaa

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.3.2010 16:00

Onko kukaan miettiny salakuljetusvinkkien antamista tänne? Tekee haittaa jokaiselle joka sitä joskus yrittää kun täällä voi myös poliisi näistä vinkeistä ottaa vaarin. Itsekkin näistä postisäädöistä tiedän "insidejuttuja" mut ei niitä tänne kannata huudella...eipähän ainakaan mun säädöt kuse. Ja HIVAKKA sen olla pitää.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.4.2010 0:30

Ilmoittaudun vapaa ehtoiseksi kuriiriksi damista ihan ruoka ja myssy palkalla , jos maksaja tulee mukaan .

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.4.2010 0:37

Vieras kirjoitti:Ilmoittaudun vapaa ehtoiseksi kuriiriksi damista ihan ruoka ja myssy palkalla , jos maksaja tulee mukaan .

Ja matka+majoitus pittäis maksaa kans .
Maksajan ois hyvä tulla mukaan koska en oo niin paljon käyny ukomailla että uskaltasin ite lähtee .

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.4.2010 0:42

Ja maksajalla tarkoitan sitä joka tavallaan maksaa koko homman ( rahaa en siis tarvitse .
Sori kolmesta perättäisestä postauksesta .

sumppi

ViestiKirjoittaja sumppi » 1.4.2010 1:11

Keijo-Annikki kirjoitti:No meikä halus kaiken irti Teneriffan lomasta ja salakuljetti omat hasikset sinne. Ei ollut kyllä pienintäkään halua alkaa säätämään paikan päällä, vaan mukava oli pistää heti oma tavara palamaan martikaisesta hotelliin päästyään.

Tutkiskelin lähtövalmisteluina Never Get Busted -dokkarin, jota suosittelen kaikille katsottavaksi. Tärkeintä tuntui olevan, että tavara pakataan juuri ennen tarkistuksia. Ratkaisuna oli sitten pieni taskulamppu, jonka paristotilaan pistin sinitarraköntin sisässä hasiksen.

Taskulamput ja radiot ym. voi olla huonoja siinä mielessä, että niistä ainakin joutuu usein ottamaan paristot pois sisältä, jos sattuu olemaan käsimatkatavaroissa, tai jos on matkalaukussa, saatetaan laukku avata turvatarkastussetien toimesta ja kaivaa sieltä paristot ulos.

anddo

ViestiKirjoittaja anddo » 5.4.2010 9:00

Voimakaksikko kirjoitti:Te ette pysty käsittää miten hyvä hajuaisti koiralla on......

ja se koira ei noteeraa mihinkää huUme hajuu ennenku sitä on pyydetty. tosiaa se haistaa kuulemma useamman metrin syvyydestäki (maasta).
öyskismöyskis O.o

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 5.4.2010 14:50

Täältä kannattaa katsoa ideoita jemmaamiseen. Esim tästä vois olla avuksi siinä taskulamppuideassa.
Kuva
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

St.Green

ViestiKirjoittaja St.Green » 5.4.2010 15:51

Onko muuten siementen tuominen esim. Amsterdamista Suomeen edes rikollista?
Mitä käy jos jään tullissa kiinni sanotaanko vaikka 20 siemen kanssa?
Otetaanko vain pois, vai mitä tehdään? Lyödäänkö sakot vai tehdäänkö jo tämän perusteella esimerkiksi kotietsintä?
Kiitos vastauksista jo näin etukäteen.

quasimotoo

ViestiKirjoittaja quasimotoo » 7.4.2010 13:14

Minä olen pohjolan yrjöpoika yrjö poika juu juu , minä olen juujuu juuujuu, pohjolan pohjolan yrjis juujuu
Minä olen pohjolan yrjis juujuu poika juuu.
Sinullako on mielenterveys onkelma juujuu yrjis juujuu.

siemeniä on aivan laillilllililista tuoda sieltä suomeen. Tuo samalla pepussasi sieniä ja hassista yrjikselle jjuujuu.

Keijo-Annikki

ViestiKirjoittaja Keijo-Annikki » 7.4.2010 14:31

Warewolf kirjoitti:Täältä kannattaa katsoa ideoita jemmaamiseen. Esim tästä vois olla avuksi siinä taskulamppuideassa.

Joo, nuo valmiit on tietysti siisti ratkaisu. Meikä tilas feikkisytkärin tuolta seuraavia reissuja ajatellen.

salaatti88

ViestiKirjoittaja salaatti88 » 10.8.2010 8:54

Feikkisytkäri on sinänsä aika kuumottava stashi, sillä lentokoneisiin ei saa ottaa sytkäreitä. :D Jos se on sulla esim käsimatkatavarana niin ne läpivalasee sen, ja jos se on sulla vaikka taskussa nii se piippaa siin metallitunnistimessa. :lol:
More ganja, Less babylon!

Keijo-Annikki

ViestiKirjoittaja Keijo-Annikki » 10.8.2010 10:35

No saa yksi sytkäri olla taskussa lentomatkustajalla. Itse tosin mieluiten kätken sen ruumaan menevään matkalaukkuun. Muitten rojujen seassa se tuskin herättää kiinnostusta.

beduiini

ViestiKirjoittaja beduiini » 11.8.2010 0:05

Keijo-Annikki kirjoitti:No saa yksi sytkäri olla taskussa lentomatkustajalla. Itse tosin mieluiten kätken sen ruumaan menevään matkalaukkuun. Muitten rojujen seassa se tuskin herättää kiinnostusta.

Kentän läpivalaisu kone kyllä erottaa kasvimateriaalin sieltä sun sytkärin seasta... ;)

Seasta eli "feikki" sytkärin sisältä. ;)
Viimeksi muokannut beduiini, 17.8.2010 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's grass or ass, no free rides!

Veronmaksaja

ViestiKirjoittaja Veronmaksaja » 15.8.2010 15:00

Tietääkö kukaan muuten minkälaisia tuomioita pienten määrien salakuljettamisesta nykyisin saa? Tai missä grammamäärissä kulkevat rajat esimerkiksi syyttämättä jättämisten, sakkorangaistusten ja pahempien sanktioiden välillä? Sinänsä kyllä naurettavaa edes harkita tällaista toimintaa, mutta sitähän nykyinen lainsäädäntökin toisaalta on – naurettava!

Palaa sivulle “Matkailu”