Seksin ehdottaminen naistutulle
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
trippin
Seksin ehdottaminen naistutulle
Onko mielestänne seksin ehdottaminen naispuoliselle sinkkukaverille jotenkin.. esim. moraalisesti väärin? Tai naista halventavaa
? Jos molemmilla on tarvetta paineiden purkamiseen niin eikös se ole ihan ok? 
-
Hauismies
Re: Seksin ehdottaminen naistutulle
Hei tää on loistava kysymys! olen myös pohtinut samaa mutta en uskaltanut
saa vastata joo!
Mun mielestà silloin, jos nainen on osoittanut kiinnostuksen merkkejà, voinee kokeilla "hepillà jààtà"..
Mut diskreetisti sit, pojat!
"Siinä on kyykkä, mikset jo hiisaa?"
Ei kai siinä mitään halventavaa ole, varsinkaan jos molemmat sattuu olemaan lopulta samaa mieltä.
Mä en näe estettä asialle, jos ei kysy niin ei saa
Mä en näe estettä asialle, jos ei kysy niin ei saa
All your bud are belong to me.
-
Hauismies
Toi on kyllä totta! mulla ois muutama mitkä ei ole osottanut mitään merkkejä mutta aattelin mennä vaan "haluaisitko harrastaa villiä seksiä kanssani"
edittii: vittu ois pitäny aikasemmi olla jo avoimempi
edittii: vittu ois pitäny aikasemmi olla jo avoimempi

Toimivampaa (siis omasta mielestäni) on koittaa saada se nainen ajattelemaan ja ehdottelemaan seksiä itselle kuin itse mennä ehdottelemaan naiselle. 

-
Eräsmies
Kavereita ei kannata paneskella jos haluut pitää ne sellasena.
Kuulemma.
Kuulemma.

-
BatmanX
Näin monesti jos kyseessä on joku kännipano tai muu sekoilu, mutta jos on ihan molemmat täydessä halussa niin tuskin mitään ongelmia tulee. Ellei sitten toiselle tule ihastumista ja toiselle ei yms.
Postin aloittajalle. Pyydä yökylään ja vikittele illanmittaan pikkuhiljaa sitten lämmität uunin ja aloitat duunin.
-
Vieras
Kutsut teille juomaan es ja pelaamaan cs, sitten huudat naisen korvaan "MUNA PILLUUN AH AH".Jos ei toimi niin huudat kylkiäsiksi meemuja.
Onhan se silti hyvin VÄÄRIN, niiku siskoonsa tai veljeensä kävis.. 
No riippuu aika paljon minkälaiset välit teillä muuten on.
Vähän vaikea tuohon on mitään sanoa, kun niin erilaisia nuokin haaroista ratkenneet. Toiset tykkää kun menee suoraan asiaan ja toiset taas saattavat loukkaantua, että "kuvitteleeko se nyt, että oon joku lortto" jne..
Vähän vaikea tuohon on mitään sanoa, kun niin erilaisia nuokin haaroista ratkenneet. Toiset tykkää kun menee suoraan asiaan ja toiset taas saattavat loukkaantua, että "kuvitteleeko se nyt, että oon joku lortto" jne..
-
BatmanX
Natusan kirjoitti:Onhan se silti hyvin VÄÄRIN, niiku siskoonsa tai veljeensä kävis..
Haha oliks tää läppä?
Eiku vaa, käytä vaa hiukka mielikuvitusta. Kaikki ei välttämättä syty jos suoraan sanoo.
~~~~~~
"Se on vain yrtti"
"Se on vain yrtti"
Tässä ohje, joka toimii:
Väsää pieneen kangas nyssäkkään sorasta täytettä siten, että pussukka on painavahko, mutta helposti heilutettavissa.
Pyydä nainen luoksesi. Anna naisen kävellä edelläsi olkkariin ja BUM, napaúta nyssäkällä vintti pimeäksi. Thats that!
Ei vaan ihan tosissaan en itse ikinä sotkisi haluja ja hyvää ystävyyttä keskenään, siinä helposti tulee vietyä ystävyys liian läheiseksi, jolloin molemmat tuntevat olonsa vaivautuneeksi. Pahimmassa tapauksessa syntyy sitten mustasukkkaisuus kohtauksia kun toisella onkin juttuja muiden kanssa. Ei hyvä..
Väsää pieneen kangas nyssäkkään sorasta täytettä siten, että pussukka on painavahko, mutta helposti heilutettavissa.
Pyydä nainen luoksesi. Anna naisen kävellä edelläsi olkkariin ja BUM, napaúta nyssäkällä vintti pimeäksi. Thats that!
Ei vaan ihan tosissaan en itse ikinä sotkisi haluja ja hyvää ystävyyttä keskenään, siinä helposti tulee vietyä ystävyys liian läheiseksi, jolloin molemmat tuntevat olonsa vaivautuneeksi. Pahimmassa tapauksessa syntyy sitten mustasukkkaisuus kohtauksia kun toisella onkin juttuja muiden kanssa. Ei hyvä..
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.
-
esko-pappa
Itse harrastan seksiä kaverini kanssa ilman mitään ongelmia, ollaan tunnettu jo vuosia mutta vasta viimeaikoina tämä tuli ajankohtaiseksi molempien jäätyä sinkuiksi. Rohkeasti vaan läppää heittämään varsinkin jos huumorintajua löytyy naikkoselta, joko osuu ja uppoaa tai tulee pakit - tietenkin vaikuttaa oletko itse ns. pantavan oloinen tai tiedettävästi hyvä pano joka varmasti asiaan auttaa 

Sitten kun/jos löytyy myöhemmin seurustelukumppani, niin siinä jää sitten todennäköisimmin kaverisuhde siihen. Ellei sitten halua valehdella/olla kertomatta tyttöystävälleen sinun ja kaverisi väleist, jota en itse tekisi kyllä.
esko-pappa kirjoitti:Itse harrastan seksiä kaverini kanssa ilman mitään ongelmia, ollaan tunnettu jo vuosia mutta vasta viimeaikoina tämä tuli ajankohtaiseksi molempien jäätyä sinkuiksi.
surut pois, kyllä te kaveris kanssa viä uudet naiset löydätte.. hienoo kun voi kaveriinsa nojautua "hätä tilanteessa" tosi rohkeeta
-it´s so hard to run when you have a broken leg...