Seuraava matkakohteenne?

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!

Seuraava matkakohteenne?

Äänestys päättyi 4.12.2011 13:29

Aasia
51
26%
Eurooppa
122
62%
Oseania
6
3%
Afrikka
8
4%
Etelä-Amerikka
5
3%
Pohjois-Amerikka
4
2%

Ääniä yhteensä: 196

mod1

Re: Seuraava matkakohteenne?

ViestiKirjoittaja mod1 » 28.1.2011 11:07

hollantiin 10 päivä.

shagu

ViestiKirjoittaja shagu » 28.1.2011 12:26

Empä oo lähes viiteen vuoteen mitään tänne kirjotellu mut nyt pittää hehkuttaa tännekki ku on nii tärinäs:
Damiin ensimmäistä kertaa tasan kuukauden kuluttua..! :mrgreen: Ei jaksas enään venaa
Pelkkää blosseehan tonne ei olla lähös vetään. Tosin pilves tulee oltua varmaan kokoajan. Tarkotus olis kierrellä joitakin museoita ja emännän kans shoppailla..ja ehkäpä jotain yökerhoja tsekata jos jaksaa :D

Day_Tripper

ViestiKirjoittaja Day_Tripper » 11.4.2011 23:24

Kuulostaa varmaan melko kliseiseltä hippimeiningiltä, mutta kesällä tie vie ilmeisesti Amsterdamiin, ja ensi talvena olisi sitten tarkoitus lähteä pidemmälle reissulle Kaakkois-Aasiaan. Jepjep, "lähden maailmalle etsimään itseäni" :laugh: .

Meripilvi

ViestiKirjoittaja Meripilvi » 1.5.2011 22:37

Parin viikon päästä Lontoosee, syksyllä pitäs lähtee Skotlantiin ja Aasiaan pariks kuukaudeks tammikuus. Siinäpä sitä sitten onkin taas. :yes:

Mike

ViestiKirjoittaja Mike » 5.5.2011 18:55

Heh, 2 viikon paasta mulla on lahto Suomeen ja Norjaan lomalle. :D
"Siinä on kyykkä, mikset jo hiisaa?"

Julius

ViestiKirjoittaja Julius » 6.5.2011 7:39

Jotenki kuumottaa nykyään ulkomaat, oon tullu ehkä vanhaks.Oon toki käyny useammassakin maassa ja asunutkin aikoinaan yli puolvuotta epsanjassa mut nykyään ku kattelee ulkomailta ohjelmia ni heti tulee olo ettei ees haluis olla tuolla.En tiiä itekkään mikä siinä nykyään on :think:
Eli kauniissa kotimaassa matkaillaan.Ensikesänä ainakin Powerpark ja joku vesipuisto ja ehkä myös monen päivän patikkaretki johonki erämaahan/kansallispuistoon..
Herb is for the use and service of man.

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 6.5.2011 10:00

lähden portugaliin ensikuussa katsomaan millä tolalla kyseisen maan talous- ja ganjatilanne oikein on.
uskoakseni minulla on kivaa.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

deva
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deva » 6.5.2011 11:59

Näillä näkymin Riika kutsuu elokuussa.
Viikko sitten palattiin Damista ja nyt lähdössä ylitöihin hakemaan täytettä matkakassaan.
Molemmat ollaan emännän kanssa innostuneet tutkimaan matkakohteita nyt kun saatiin eka yhteinen reissu tehtyä.
Aika vähän kumpikaan meistä on matkustellut aikaisemmin.
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.

JerryBoy

ViestiKirjoittaja JerryBoy » 10.5.2011 0:39

Elokuussa tyttöystävän kanssa Intiaan määrittelemättömäksi ajaksi!

Hazaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hazaa » 3.6.2011 13:14

Indonesian reissu on nyt takana päin niin voisi tässä kesällä matkustaa ehkä Hollantiin viikonlopuksi. Seuraavaa kaukomatkaa en oo jaksanut edes vielä miettiä, kiinnostaisi muuttaa ehkä Brisbaneen muutamaksi vuodeksi jos ingenjöörin paikka sieltä löytyisi omalta alalta. Ois siellä liksatkin melkein tuplat Suomen tasoon.

Luminaire

ViestiKirjoittaja Luminaire » 6.6.2011 16:25

Damiin elo-syyskuussa.

Onko kellään kokemuksia Intiasta? Mitä huonoa, mitä hyvää jne. Miettiny sinne lähtöä ens talvena mutta olis hauska kuulla mitä ihmisillä jotka on siellä käynny olis sanottavaa paikasta.

Lion of Judah

ViestiKirjoittaja Lion of Judah » 9.6.2011 7:56

Seuraava varma lomamatka on Härmä. :D Suomessa kesä on kuitenkin ihan jees.

Jos rahatilanne sallii, niin käydään vielä ennen kuun vaihdetta 'Damissa - mulle toka kerta, vaimokkeelle eka. Coffareita on toki täälläkin, mut on siellä Damissa muutakin. :)
"Layer cake. Have you seen it? Fucking good weed with Daniel Craig."
~Matisyahu

Meripilvi

ViestiKirjoittaja Meripilvi » 22.4.2012 22:10

Viimeisen stoorini jälkeen oon käyny Berliinissä, Manchesterissä ja kuukaus sit tulin Aasian reissulta. Huikee matka oli kyl. Thaimaas olin vaan meno- ja tulomatkalla Bangkokis pari päivää ja sit kävin Vietnamis, Laosissa ja Kambodzassa. Parin viikon päästä lähen taas Lontooseen. :D Matkustaminen on ihanaa, koska siitä saa voimaa ja hyvän mielen! Don Detil oli yhen baarin seinään maalattu, että: "The World is like a book, and those who do not travel read only a page". I agree! Kannattaa lukea ja koittaa vanhuusiällä päästä vikoille sivuille! :guru:

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 23.4.2012 7:42

lähden kesäkuussa unkariin tarkastamaan magyaarien ganjapitoisuuksia.
epäilemättä minulla on taas kivaa. myös unkarin taloustilanne antaa syyn nauruun.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Heinähemmo

ViestiKirjoittaja Heinähemmo » 21.3.2014 17:18

Ensiviikolla pohjois-Pohjanmaalle. Eksoottista :P

rhinestoneye

ViestiKirjoittaja rhinestoneye » 21.3.2014 21:11

Kesällä Hollantiin ja Marokkoon, bujah !

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 21.3.2014 22:59

köyhyys puree. en ole päässyt muuhun kuin velkasaneeraukseen. kivaahan sekin näin parin vuoden jälkeen konkurssista.
nyt kuitenkin mennään ruotsinlaivalle kreissillä. kannella vedän sauhuja niin että luulisi paatin tulessa olevan..

velkasaneerauksen sanotaan imevän kaiken mahdollisen imettävän selkänahasta ja kukkarosta, mutta silti haaveilen tosissani matkasta damiin a-luokan reissulla (ei siis perhettä mukaan)
pari kol päivä sais rauhas astella katui tuaksue raikkaalt skunkilt tarvittemat poliisihenkilö kohral sattues muistel, ett olik se vitu vapauduvankilastakortti fölis.
täl mää tieätenki tarkota mu resepti. jos joku nyy sit taas ruppe porama mu käyttämäst puheenparrest ni vittu. mää verä päähä nii et soi.
katos ko mää just huamasi, et mää olenki pitän tätä foorumi eräälaisen päiväkirjan. mää ole näköjäs kätken kaik mu syvä ajatukse ja henkevä viisaure salakirjotukse taane.

minust tämä o iha hyvä juttu. mää vähä veikka, et mul o iha kiva loppuehto kosk mää ole vähä känniski.
mää anno ittellen luva tänäp vettä mäyräkoirallise olvi ja fingerporillise jallu. kosk mää ole tänäp saanu tiättä et mää e pääsekkä tehtasse töihi ja mää pääse/jouru velkajärjestelyhy ja tiäs mitä. muu siis vitutta nii saatanaste.

nyy o jäljel neli pölö. kyl mää ole kiskon sitä nii et taas o kusihätä. toki mää ole nauttin myäs huamattava määrä jounei, mik ol tehty vihriäst kentist ja nortiksiitsi amneesia heissist ja yhre bedrokentvihervasemmisto sauhuluisest... mää vissi jaarittele aika paljo kaikelaist turha?

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 28.3.2014 11:53

Hervantaan ensi vkl.

urkkipurkki

ViestiKirjoittaja urkkipurkki » 1.4.2014 23:37

jääkiekon MM-kisoihin :respect: .

BongKing420

ViestiKirjoittaja BongKing420 » 5.4.2014 20:46

Se on dameihin 3.-9.6 :pimp: