Kuolema kaikille
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Vieras
Re: Kuolema kaikille
Ite jätän kämpän töihi tai ulos mentäes semmoseen kuntoo ettei tarvis sitte sukulaiste hävetä että "hyi olkoon ku se ryyppäs kauhiasti, hyyi hasiis piippu, hyyi kalsareita lattioilla". Jos ny kompastuisin suihkusa ni hemmetti...
-
kuoleva
Itserakkaus ja lähimmäisen rakkaus, ei eroa. Ympäristösi luot itse, mutta mitenköhän se alku, eli loppu, oli ja eli.
mitenniin totuutta ei ole ?? totuus on mutta se on jokasella omassa päässään, kaikki elää omassa pikku kaupungissaan
-
kuoleva
Päänsisäinen totuus kaikkoaa, kun mieli maatuu. Todellisuudessa jokaisella ei ole omaa pikku kaupunkia.
- SeeDDealeR
- 1 tähti

Jännä ku noinkin syvällisessä paskassa tulee esiin poltto!
siitä voi päätellä miks tollasia puhut.
tulee kaverini mieleen kun joskus puhuttii että mitä tekis jos voittais lotossa 8 milliä, no minä olin että ostaisin talot ja kartanot ja autoja niin pal prkl.
Kaveri oli heti siihen vittu sitä mä polttelisin vaan - riippuvuus syntyy myös kanjaan rakkaat foorumilaiset
siitä voi päätellä miks tollasia puhut.
tulee kaverini mieleen kun joskus puhuttii että mitä tekis jos voittais lotossa 8 milliä, no minä olin että ostaisin talot ja kartanot ja autoja niin pal prkl.
Kaveri oli heti siihen vittu sitä mä polttelisin vaan - riippuvuus syntyy myös kanjaan rakkaat foorumilaiset
-
ArtistFromHell
- 2 tähteä

Oot tainnu saada vaikutteita jostain jännistä.
"Sekota se pakka, aika jakaa."
Itel tuli joskus tämmönen:
Ajatus on oma, sanat lainattuja.
Sanat omia, ajatus lainattu.
Ajatus ja sanat omia.
Ajatus ja sanat lainattuja.
Sanat on melkein aina lainattuja.
Ajatus on aina oma.
Symbolit on melkein aina lainattuja.
Digit. symbolit on aina lainattuja, paitsi kuvissa.
Äänet ja äänteet on aina omia ja melkein aina lainattuja.
Ajatus on aina oma, vaikka katalyytti olisi lainattu.
Jne.
..
toi johti lopulta himmeeseen kelaan ennustuksista ja siitä miten jotain tietynlaista tulevaisuutta kohti voi itsensä melko helposti ohjailla ja miten sitä tekee jatkuvasti huomaamattaan, kunnes..
..
tällaset kelat on ku vortex,
vie mennessään etkä tiiä mihin se sut johtaa,
on vaan yks suunta vaik tuntuu et pyörit vaan paikallaan
ja ku oot aikas pyöriny, tuut toispuolt ulos
..
"Sekota se pakka, aika jakaa."
Itel tuli joskus tämmönen:
Ajatus on oma, sanat lainattuja.
Sanat omia, ajatus lainattu.
Ajatus ja sanat omia.
Ajatus ja sanat lainattuja.
Sanat on melkein aina lainattuja.
Ajatus on aina oma.
Symbolit on melkein aina lainattuja.
Digit. symbolit on aina lainattuja, paitsi kuvissa.
Äänet ja äänteet on aina omia ja melkein aina lainattuja.
Ajatus on aina oma, vaikka katalyytti olisi lainattu.
Jne.
..
toi johti lopulta himmeeseen kelaan ennustuksista ja siitä miten jotain tietynlaista tulevaisuutta kohti voi itsensä melko helposti ohjailla ja miten sitä tekee jatkuvasti huomaamattaan, kunnes..
..
tällaset kelat on ku vortex,
vie mennessään etkä tiiä mihin se sut johtaa,
on vaan yks suunta vaik tuntuu et pyörit vaan paikallaan
ja ku oot aikas pyöriny, tuut toispuolt ulos
..
-
kuoleva
Ehkä pyrstötähden hännistä, lainaa, niin pääset lainaamaan, jaa, niin menet sekaisin, pyöri paikallasi, niin tiedät, että on kaksi suuntaa, molemmat yksisuuntaisia, kohti takaisinmaksua.
- Lord_Wilderness
Jokainen väite on jossain mielessä tosi, jossain mielessä epätosi, jossain mielessä merkityksetön,
jossain mielessä tosi ja epätosi, jossain mielessä tosi ja merkityksetön, jossain mielessä epätosi ja merkityksetön,
ja jossain mielessä tosi, epätosi ja merkityksetön.
-Robert A. Wilson
jossain mielessä tosi ja epätosi, jossain mielessä tosi ja merkityksetön, jossain mielessä epätosi ja merkityksetön,
ja jossain mielessä tosi, epätosi ja merkityksetön.
-Robert A. Wilson

Life is a waterfall, we drink from the river,
then we turn around and put up our walls,
swimming through the void, we hear the word,
we lost ourselves, but we find it all...
then we turn around and put up our walls,
swimming through the void, we hear the word,
we lost ourselves, but we find it all...