Vähä vanha ap:lle mut ehkä joku saa helpotusta..
shakaalix kirjoitti:Hei! eli siis tilanne on tämä: olen nyt ollut kipeänä kohta 2kk, aiheuttajasta taikka taudista ei tietoa, antibiootit ei toimi yms, kolme kuuria takana ja epäilen syyksi polttamiani övereitä jwh sta tai (kenties lakkaisesta) kannabiksesta. joo ja tässä vaiheessa sanon että ihan tosissan ajattelen näin, ei ole mitään polttamista eikä sen vastustajia vastaan, en yritä kertoa mitään kauhutarinoita, yritän vaan saada selville voisiko kannabiksella ehkä mahdollisesti olla jotain yhteyksiä tähän mysteeritautiin ja aion jatkaa polttelua jahka paranen.
Todella hyvä alotus. En voi muuta mieltä olla, ku; älä polta jwh:ta tai kannabista tuntemattomasta lähteestä. Siitä voi seurata todella pahoja terveyshaittoja.
shakaalix kirjoitti:
taustatiedoista sen verran että olen melko vähän pajauttanut ja kovin lyhyen aikaa, aloitin about vuosi sitten enkä oikein tunnista vielä mitä tulee ostettua ja yleensä pyydän erästä tuttua hakemaan. laatu on kai ollut aina ihan ok vai mihin sitä onkaan nyt tottunut.
no tää mitä viimeks poltin vaikutti ulospäin ja aluksi poltettaessa ihan normaalilta muuten, mutta vibat oli ihan erilaiset ja poltin reilusti yli omien rajojeni, pupillit oli ihan lautaset, hikoilin, ahdisti, olin paniikissa, en saanut kunnolla happea, ajatukset kaiku niinkun joskus muutenkin mut nyt myös puhuin niitä ääneen, sydän löi tuhatta ja sataa eikä motoriikkakaan oikeen toiminut. en pystynyt puhumaan normaalisti, ja olo oli kuin olis psykoosiin joutumassa..
Erilaisia viboja tulee aina välillä. Noi tunteet on ihan mahollisia, jos liikaa polttaa. Pupillit ei kyllä kukasta laajene lautasiks, ellei oo tosi Nalle Puh. Tulee pakosti mieleen ..oisko siinä voinu olla jotain muuta seassa?
shakaalix kirjoitti:
siinä oli onneks kuitenki vähän tutumpi ja kokeneempi polttelija onneks seurassa joka sitten rauhotteli ja tutki kukan vai mitä olikaan, sanoi et oli jotenki rakeista ja muutenkin outo rakenne, mut väri oli normaali, tuoksu kans ihan ok.
Onneks kuitenki oli joku kokeneempi, joka osas kattoo miltä se kukka näyttää. Tosiaa, siinä varmaa oli seassa jotain.
shakaalix kirjoitti:
sitten heti seuraavana aamuna vähän kummallinen ja sekava olo joka jatku pari päivää ja limaa oli paljon nielussa(eikö polttelusta nouse paljon limaa nieluun vai onko mulla ihan väärä käsitys) ja ties missä.. viikko jatkui tota räkätautia kunnes meinas otsa räjähtää > lääkäriin ja todettiin poski ja otsaontelontulehdus ja siihen sain ab kuurin. tehosi, mutta reilun viikon päästä kuurin jälkeen nousi kuume, samat oireet + yskä ja vielä kauheeta niskajäykkyyttä ja päänsärkyä, epäiltiin aivokalvontulehdusta ja lisäksi räkätauti jatkui.. no tähän sit uus ab kuuri joka sekin toimi jopa kaksi viikkoa ja tällä kertaa sanottiin että mykoplasmaa olis ollu koko ajan, nyt on ollu siihen antibiootti ja heti lopettamisen jälkeen nous taas kuume.. mitä helvettiä?
Tosiaa. Mitä helvettiä? Tulehuksia otsassa ja aivoissa ja vaikka mitä! Antibioottikuureja mitkä tehoo, ja sit vähän ajan päästä epäillää mykoplasmaa mihin tommosii vaivoihin olevat antibiootit ei ees tehoo? Ihme lekuri ollu. Ei vittu.
shakaalix kirjoitti:
eli siis oisko kannabiksella/jwh lla jotain yhteyttä hengitystietulehdukseen ku kuitenki hengityselimissähän ne vaikuttaa, eikö? mut tää kuulostaa jo omaan korvaan ihan uskomattomalta.. vai voisko olla että sattumalta vaan kaatu paskaa niskaan näin paljon samalla kertaa? verikokeitahan siis ei olla voitu ottaa kun terv huollossa on taas jotkut miljardisäästöt eli tulehdusarvoista eikä mistään oo mitään tietoa ollu..
Totta kai kannabiksella / jwh:lla saattaa olla jotain yhteyttä hengitystietulehduksiin. Ja kyllä uskomattomalta kuulostaa tähänkin korvaan.. Monta lääkärikäyntiä, antibiootteja määrätään useaan kertaan eikä edes tulehdusarvoja ole otettu!
Tulehdusarvon mittaaminen kestää muutaman minuutin.
shakaalix kirjoitti:
joo joo oon ehkä tunnisdeddu mut jos joku tietää yhtään mitään tällasista niin autageee.. toki voi olla että nuo muut on vaan seurausta jostain ihan normi flunssasta jonka just tuolloin sain mut siis vahinko on jo tapahtunut, syytä vaan mietin ja tää oli nyt vaan tällanen entä jos-ajatus

ja muutenkin kuulisin onko ihan normaaleita yliannostusoireita yms!
Uskomattoman hyvin runoiltu trolli. Eipä siinä, ihan hyvällä asialla;
Älä polta jwh:ta tai kannabista tuntemattomasta lähteestä.
Mut jos luit tänne asti ni lukase uudestaa eka kappale postaajalta:
shakaalix kirjoitti:Hei! eli siis tilanne on tämä: olen nyt ollut kipeänä kohta 2kk, aiheuttajasta taikka taudista ei tietoa, antibiootit ei toimi yms, kolme kuuria takana ja epäilen syyksi polttamiani övereitä jwh sta tai (kenties lakkaisesta) kannabiksesta. joo ja tässä vaiheessa sanon että ihan tosissan ajattelen näin, ei ole mitään polttamista eikä sen vastustajia vastaan, en yritä kertoa mitään kauhutarinoita, yritän vaan saada selville voisiko kannabiksella ehkä mahdollisesti olla jotain yhteyksiä tähän mysteeritautiin ja aion jatkaa polttelua jahka paranen.

..jos ei
trolli ni aika vitun tonttu:
"Hei! eli siis tilanne on tämä: olen nyt ollut kipeänä kohta 2kk, aiheuttajasta taikka taudista ei tietoa, antibiootit ei toimi yms, kolme kuuria takana ja
epäilen syyksi polttamiani övereitä jwh sta tai (kenties lakkaisesta) kannabiksesta."
"..en yritä kertoa mitään kauhutarinoita, yritän vaan
saada selville voisiko kannabiksella ehkä mahdollisesti olla jotain yhteyksiä tähän mysteeritautiin ja
aion jatkaa polttelua jahka paranen."
Hohhoijaa.. oon vissii juonu liikaa kaljaa.