16 kasvia, ei sakkoja

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
somnamnaa
1 tähti
1 tähti

Re: 16 kasvia, ei sakkoja

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 18.6.2014 8:50

Hyvä jos aloille on paljon menijöitä: Tuntuu vaan että entiset itäblokin pojat valtaavat ainakin rakennusalan aika tehokkaasti.
No joka tapauksessa ne tuntemani henkilöt jotka noilla aloilla työskentelevät duunareina ovat lähes joka päivä kulli otsassa töihin lähdettäessä, enkä tunne ketään kenelle joku niistä olisi ollut se haaveiden ammatti.

Vieras kirjoitti:Pointti olikin se että sanot että kukaan ei halua raksamies tai kaupankassa olla.

OK. No kai joku kenties haluaakin perusduunariksi noihin hommiin. Harva kumminkaan varmasti haluaa olla, mutta olosuhteiden pakosta tai elämäntilanteista johtuen jne. ovat noihin hommiin päätyneet.

picardo

ViestiKirjoittaja picardo » 18.6.2014 23:27

Vieras kirjoitti:Käry kävi, kun 16 narttua oli kuukauden verran teltassa kasvanut.
2kk ehdollinen tuomio huumausainerikoksesta, ei sakkoja.
Poliisin toiminta oli inhimillistä, erityisesti kuulusteleva poliisi oli mukava ja ymmärtäväisen oloinen.
Kotietsinnän yhteydessä veivät bongin, vaporisaattorin sekä muutaman gramman kukkaa. Käyttämättömiä 125w eslejä muutama kappale, yksi ledivalo, pari heijastinta sekä spna polttimot saivat jäädä.
Pitivät minua pari päivää lukittuna, ruoka oli mautonta mutta sitä sai riittävästi.
Onneksi syyttäjä ei vaatinut tuomiota törkeästä.
En tiedä, miten onnistuin kiinni jäämään, omasta mielestä olin todella varovainen.

- TS

Osaako joku sanoa minkä ihmeen takia sinivuokot pitävät sellissä jonkin aikaa jos jää kotikasvatuksesta kiinni? Onko se ihan vittuilua vai onko sillä jokin tarkoitus? Siis vaikka olisi vain pari kasvia kasvamassa niin laittaako siltikin selliin?

somnamnaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 18.6.2014 23:56

Riippuu varmaan tutkijasta ja paikkakunnasta. Oikea combo kun noista löytyy niin pienemmästäkin voi häkki heilua.
Jossain pikkupaikkakunnalla voi olla iso juttu kun saavat huumeiden valmistajan kiikkiin joten pitäähän se pidättää... :smash:

Putkonen

ViestiKirjoittaja Putkonen » 19.6.2014 16:33

somnamnaa kirjoitti:Hyvä jos aloille on paljon menijöitä: Tuntuu vaan että entiset itäblokin pojat valtaavat ainakin rakennusalan aika tehokkaasti.
No joka tapauksessa ne tuntemani henkilöt jotka noilla aloilla työskentelevät duunareina ovat lähes joka päivä kulli otsassa töihin lähdettäessä, enkä tunne ketään kenelle joku niistä olisi ollut se haaveiden ammatti.

...
OK. No kai joku kenties haluaakin perusduunariksi noihin hommiin. Harva kumminkaan varmasti haluaa olla, mutta olosuhteiden pakosta tai elämäntilanteista johtuen jne. ovat noihin hommiin päätyneet.

Tuolla raksahommissa kun pyörii niin peruspenat jotka tykkää käsillään ja kropallaan töitä tehdä, ihan ok palkalla vaikuttaa aivan onnellisilta elämäntilanteeseensä. Ne jotka jtn muuta haluaa hakeutuu/karsiutuu aika nopeesti pois. Idän miehet ei harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ole ainakaan vielä tänne Suomineidon pillun korkeudelle ehtiny, ehkä se jormaotsaisuus johtuu niistä Estonian miehistä jotka vie niiden työt. Kaupankassaksi minäkään en haluaisi mutta arvostan niitä jotka sitä stressaavaa työtä jaksaa tehdä. Ite siis nimimerkkiin viittaavalla alalla.
edit:
Pakon edessä joskus joutunut toimistohommiakin tekemään ja mun järkeen ei sovi se että joku niistä tykkää, meikämandoliinon aika ei kulunut ollenkaan ja ruppikin kipeyty kun liikunta nollassa, aika ameeba mielentila pitäis löytää että ite viihtyisin.

somnamnaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 19.6.2014 17:19

Luulen vahvasti että itse viihtyisin paremmin oloneuvos-miljonäärinä kuin raksapenana. Johtuu varmaan siitä elitistisestä ajatusmaailmastani? :think:
Viimeksi muokannut somnamnaa, 19.6.2014 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Putkonen

ViestiKirjoittaja Putkonen » 19.6.2014 17:21

somnamnaa kirjoitti:Luulen vahvasti että itse viihtyisin paremmin oloneuvos-miljonäärinä kuin raksapenana.

Tuohon on helppo yhtyä, se saamarin 7 oikein ei vaan koskaan osu...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.6.2014 18:49

somnamnaa kirjoitti:Luulen vahvasti että itse viihtyisin paremmin oloneuvos-miljonäärinä kuin raksapenana. Johtuu varmaan siitä elitistisestä ajatusmaailmastani? :think:

Kukapa ei. Mutta se elitistinen ajatusmaailmasi tarkoitti varmaan sitä että väheksyt raksapenoja ja muita duunareita.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.6.2014 19:13

Vieras kirjoitti:...
Kukapa ei. Mutta se elitistinen ajatusmaailmasi tarkoitti varmaan sitä että väheksyt raksapenoja ja muita duunareita.

No just näin. Väittäisin että jos jollain on vaikeeta, se tulee itte tänne avautumaan kuinka duuni on paskaa ja asiakkaat viel vittuilee päälle ja selvinpäin vaan joutuu pitkät päivät kituuttaan. Ja vertaisryhmä tukee :lohtu:

Aika harvat ja valitut vielä tämänkään päivän Suomessa uskoo näihin juttuihin ali-ihmisten töistä ja heikomman aineksen karsintatarpeesta.

somnamnaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja somnamnaa » 19.6.2014 20:28

Vieras kirjoitti:...
Mutta se elitistinen ajatusmaailmasi tarkoitti varmaan sitä että väheksyt raksapenoja ja muita duunareita.

En väheksy. Olen itsekkin tehnyt kaikenlaisia hanttihommia aikanaan, tosin silloin olosuhteiden pakosta kuten varmaan viesteistäni osaat päätellä.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.6.2014 20:42

Voitanee olla yksimielisiä ainakin siitä että vivahteiden lähetys ja vastaanotto on vaativaa hommaa, erityisesti nettifoorumeilla.

Piis

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”