Kuva

kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
hokkuspokkus pois

kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja hokkuspokkus pois » 31.1.2015 18:05

Kuis tai mihin vittuun porukka tunkee lehtiroskan, varret yms. näin isoimmilla kaupunkialueilla?
Lähiöhelvetissä tuli vietyä kylmästi jätteiden mukana roskiin, "lintukoto"lähiöhelvetissä eip uskalla.
jatkojalostukseen menee toki osa. Mut mut, lehti ym roskaa alkaa kertyyn pahasti kaappeihin jos jokaiseen...

jesper
Viestit: 669
Liittynyt: 27.9.2012

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja jesper » 31.1.2015 18:08

Iltalenkille repun kanssa? Sitten vaan lemppaat metsään?

Olen itse vienyt tosin biojätteisiin.

Avatar
laiho
1 tähti
1 tähti
Viestit: 795
Liittynyt: 28.2.2004

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja laiho » 31.1.2015 18:57

Roskis on hyvä vaihtoehto. Sinne mä laitan.
-Zlatan on vain ihminen. Samalla lailla kuin valkohai on vain kala.-

Vieras

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.1.2015 20:05

Joe ei kysyntä ja tarjonta kohtaa, niin mä jättäisin jollekin julkiselle paikalle, ei ihan kaikkien näkyville.

Avatar
Daimion
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 604
Liittynyt: 19.11.2009

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Daimion » 31.1.2015 20:49

Minähän en ainakaan jättäisi mitään lehtisäkkejä näkyville. Liikaa riskejä. Poliisit kun löytää sen
pussin ensin, niin ne saattaa löytää jotain jolla kasvattaja on mahdollista tunnistaa. Sormenjäljet
saa pois hanskoilla, mutta minusta tuo kuuluu kategoriaan "turhat riskit".
En minä tieten tahtoen ainakaan haluaisi mitään riskiä ottaa, että sinne säkkiin olisi joku hiusnäyte
tahi vastaava päässyt tietämättäni livahtamaan.

Ja tuntuu vähän turhalta vaivalta lähteä jotain lehtisäkkiä raahaamaan omasta asunnostaan tarpeeksi
kauas. Kasvatusosoitteen lähettyville en jättäisi, ettei mikään yli-innokas konstaaapeli alkaisi turhia
partioimaan siinä lähettyvillä.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?

Vieras

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.1.2015 21:25

Daimion kirjoitti:Minähän en ainakaan jättäisi mitään lehtisäkkejä näkyville. Liikaa riskejä. Poliisit kun löytää sen
pussin ensin, niin ne saattaa löytää jotain jolla kasvattaja on mahdollista tunnistaa. Sormenjäljet
saa pois hanskoilla, mutta minusta tuo kuuluu kategoriaan "turhat riskit".
En minä tieten tahtoen ainakaan haluaisi mitään riskiä ottaa, että sinne säkkiin olisi joku hiusnäyte
tahi vastaava päässyt tietämättäni livahtamaan.

Ja tuntuu vähän turhalta vaivalta lähteä jotain lehtisäkkiä raahaamaan omasta asunnostaan tarpeeksi
kauas. Kasvatusosoitteen lähettyville en jättäisi, ettei mikään yli-innokas konstaaapeli alkaisi turhia
partioimaan siinä lähettyvillä.


Eikai sen takia erikseen tarvitsikaan, mutta... just! hohhoijakkaa... Voi teitä pikkurikollisia... Ei niitä oo pakko viedä, ei oo...siitä sulle oikeus kenenkää suuttua, että otat varmanpäälle sen oman hommasi.

Piilossa, pysytään piilossa. Jotkut poliisit sitte vahtaa niitä, ketkä häpeilee ja salailee jotain, koska niitä ne voi ratsata, että saa tuntea tehneensä työtä. Eihän tollasesta nyt juttua sais, jos ei itse käyttäjä tee asiasta juttua.

Vieras

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.1.2015 21:35

Ja niillehän kannabiksen käyttäjille ei ole riskiä, ketkä eivät tee rikosta, vaik kuin palaa THC ilman reseptiä.

Vieras

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 31.1.2015 22:01

No en ihan välttämättä itsekään veisi, jos vaikka lapset löytäisivät ja sattuisi jokin onnettomuus, jos kerran asian ympärillä pidetään niin uhan ilmapiiriä ja nostetaan hamppu aina ehdottoman syylliseksi, jos se ongelmien parissa vain suinkin esiintyy.

Vieras

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.2.2015 0:57

Kannattaa ne jätteet jonnekkin dumpata, eikä jättää nurkkiin lojumaan. Muuten setä sininen paikalle sattuessaan punnaa kaiken löytämänsä ja yhtäkkiä onkin pari kiloa "kuivattua hyvälaatuista marihuanaa" syytteessä.

Itse olen perinteisesti antanut roskalehtien ja -varsien kuivua, sen jälkeen murskannut lehdet tunnistamiskelvottomiksi käsin ja leikellyt varsia parinkymmenen sentin kappaleiksi. Koko roska menee helposi muovipussiin ja muovipussi lentää repusta polttokelpoiseen jätekeräykseen vähän matkan päähän meikäläisen lähimmästä roskiksesta. Vaihtoehtoisesti lehtipurun voi toki kipata luontoonkin, joskin kaupungissa yleensä sitä luontoa ei paljoa ole.

Jos sitä oikeasti pitää kuumotella niin kauheasti niin kokeileppa seuraavaa reseptiä: Sekoita lehtipuru saavissa maitoon, siten että lehdet kostuvat hyvin. Heitä sekaan kalan perkuujätteitä ja ylipäätään kaikki kompostiin menevä ruokajäte. Pistä saaviin kansi ja anna muhia huoneenlämmössä muutama päivä. Lopputuloksena on aivan helvetin kammottavalta haisevaa homeista mönjää, jonka varmasti kehtaa jo käydä heittämässä roskiin (mielellään hyvin suljetussa pussissa). En sitten tiedä haiseeko hamppu sekoituksessa läpi, mutta jos haisee niin on ainakin labran pojilla kivaa tutkailla, että mitäs tänne nyt oikeen tuotiinkaan.

Avatar
Falseangel83
Viestit: 152
Liittynyt: 9.4.2013

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Falseangel83 » 1.2.2015 11:55

Minä oon antanu kaverille lehdet ja varret kun mulla ei oo niille käyttöä ja ei ole tilaakaan säilöä niitä.
Mullat ja juuret menee biojätteisiin näin talvella, kesällä roudaan ne metsään.
Jah preserve my soul

hokkuspokkus pois

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja hokkuspokkus pois » 1.2.2015 15:03

Hyviä ehdotuksia, mut tässä kyttäyslähiössä ongelma on just se haju.
Enkä todellakaan lähde dumppaamaan repullista johonki, varsinki kun ei oikein löydy sellasta mestaa kovin läheltä.
Toi saavis haudutus juttu vois olla toimiva. :think:

Entä jos lehdet hienontaa ja vetelee pytystä pikkuhiljaa alas? Onko täs järkee, vai voiko tukkia putkia tms...

Avatar
Daimion
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 604
Liittynyt: 19.11.2009

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Daimion » 1.2.2015 16:54

Älä saatanassa ala kotona mitään bonekoa hautomaan. Otat kaksi säkkiä ja laitat ne sisäkkäin.
Sisempään kasveista perkkuujätteet ja ulompaan biojätettä tai normia jätettä ja pussit hyvin kiinni.
Is all that we see or seem

But a dream within a dream?

jesper
Viestit: 669
Liittynyt: 27.9.2012

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja jesper » 1.2.2015 17:10

Ja suomessa ei ole kaupunkia jossa ei ole tyhjää tilaa. Snadin keslustassakin voi viedä korjuujätteet ulos pusikkoon.

Laittomuuksien eteen pitää nähdä vähän vaivaa. Biojätteisiin mä noi veisin. Siellä haisee muutenkin. Ei niitä kukaan ala läpikäymään. Ei muovia!

lamppumies
Viestit: 120
Liittynyt: 12.2.2012

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja lamppumies » 1.2.2015 18:23

Ihme ongelmia taas, heitä notskiin jos noin kuumottaa..

Avatar
marangontrio
Viestit: 48
Liittynyt: 24.8.2013

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja marangontrio » 1.2.2015 22:04

Daimion kirjoitti:Älä saatanassa ala kotona mitään bonekoa hautomaan. Otat kaksi säkkiä ja laitat ne sisäkkäin.
Sisempään kasveista perkkuujätteet ja ulompaan biojätettä tai normia jätettä ja pussit hyvin kiinni.


Tämän lisäksi vakoilet vielä pari viikkoa milloin roska-auto käy ja dumppaat ne sinne roskikseen samana päivänä ku roskat haetaan :laugh:

Virke on oltava.
420 420 420 420 420 420 420 420 420 420 420 420 :pimp:

Vieras

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 1.2.2015 23:08

Rahanarvoista tavaraahan tuo olisi.

Avatar
Daimion
2 tähteä
2 tähteä
Viestit: 604
Liittynyt: 19.11.2009

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Daimion » 2.2.2015 1:32

marangontrio kirjoitti:...

Tämän lisäksi vakoilet vielä pari viikkoa milloin roska-auto käy ja dumppaat ne sinne roskikseen samana päivänä ku roskat haetaan :laugh:

Virke on oltava.


Ja muistaa vielä kiinnittää jäljittimen siihen roska-autoon, niin tutkaa tarkkailemalla
pystyt viemään täsmälleen minuutteja ennen auton tuloa roskat ulos. :foil:
Is all that we see or seem

But a dream within a dream?

Vieras

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja Vieras » 2.2.2015 2:36

hokkuspokkus pois kirjoitti:Entä jos lehdet hienontaa ja vetelee pytystä pikkuhiljaa alas? Onko täs järkee, vai voiko tukkia putkia tms...


Voi, ja suurella todennäköisyydellä tukkiikin. Muistetaan nyt ettei sinne pyttyyn saa laittaa paskapaperin lisäksi mitään, mikä ei ole kulkenut vatsalaukkusi kautta. Ja ei, kortsuihin sullottu puru nieltynä ei tällä kertaa kelpaa kiertotieksi, sillä lisämuistutuksena voi pitää ettei mitään ravintokelvotonta saa sinne myöskään pistää. Muistakaa ettei edes joulukinkun rasvoja saa vetää pytystä alas, koska rasva klimppiintyy putkiin ja tukkii ne todella nopeasti :guru:

Avatar
300lbs niggerfaggot
1 tähti
1 tähti
Viestit: 1757
Liittynyt: 16.5.2012

Re: kasvatusjätteiden hävittäminen kaupungissa

ViestiKirjoittaja 300lbs niggerfaggot » 2.2.2015 2:55

Hommaat mustia jätesäkkejä, sullot matskun niihin ja liimaat tällaiset päälle, mieluummin useamman. Vielä jos saat "poliisin eristämä"-teippiä jostain säkkien sulkemiseen niin kyllä lähtee!

KuvaKuva

Sitten jätät kylmästi roskapussit asuinkiinteistön jätehuoltopisteeseen, varsinaisen roska-astian ulkopuolelle.
Lecalice it! -d2_deew


Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa