Itse en paljoa muuta mieltä ole kuin että onneksi ei kosketa minua, kasvatan vain ulkona ja jos joskus sisällä vielä niin pidän kyllä huolta että menee "koristekasvatuksena". Totean vielä että en tykkää kriminalisaatiosta mutten myöskään ahneista diilareista ja massatuottajista. Mielestäni pitää olla touhu harrastepohjalla. Tiedän kyllä että jotkut ei tahdo itse kasvattaa mutta maistuu. Olen jopa tyrkyttänyt valmiita paketteja kasvatukseen olemattomalla hyödyllä, ois vaan kivempi käydä kylässä, mutta ei kelpaa. Ei vaikka olen kertonut kuinka voi tehdä riskitöntä puuhasta. Vaikea ymmärtää, mutta harva kasvattaa röökiänsäkään vaikka ois laillista. Tai moniko tekee viininsä ja oluensa tai siiderinsä? Itse en juo enkä polta röökiä. Syön kaikki rahani
Outoa on meininki ja outo on Suomen lakikin. Ilmeisesti poliisi haluaa vain mielenrauhan, on varmasti ennenkin käynyt salakylissä katsomassa viljelysten kokoluokkia...

kai ny jollain on riistakamerat ollu päällä kun tulee partio ja kelloa soittamatta sisään..
Jäätävä