Seksin ehdottaminen naistutulle

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
trippin

Seksin ehdottaminen naistutulle

ViestiKirjoittaja trippin » 15.1.2011 22:05

Onko mielestänne seksin ehdottaminen naispuoliselle sinkkukaverille jotenkin.. esim. moraalisesti väärin? Tai naista halventavaa :| ? Jos molemmilla on tarvetta paineiden purkamiseen niin eikös se ole ihan ok? 8)

Hauismies

Re: Seksin ehdottaminen naistutulle

ViestiKirjoittaja Hauismies » 15.1.2011 22:48

Hei tää on loistava kysymys! olen myös pohtinut samaa mutta en uskaltanut :( saa vastata joo!

Mike

ViestiKirjoittaja Mike » 15.1.2011 22:55

Mun mielestà silloin, jos nainen on osoittanut kiinnostuksen merkkejà, voinee kokeilla "hepillà jààtà".. ;) Mut diskreetisti sit, pojat!
"Siinä on kyykkä, mikset jo hiisaa?"

Vainaja

ViestiKirjoittaja Vainaja » 15.1.2011 23:50

Ei kai siinä mitään halventavaa ole, varsinkaan jos molemmat sattuu olemaan lopulta samaa mieltä.
Mä en näe estettä asialle, jos ei kysy niin ei saa ;)
All your bud are belong to me.

Hauismies

ViestiKirjoittaja Hauismies » 16.1.2011 0:06

Toi on kyllä totta! mulla ois muutama mitkä ei ole osottanut mitään merkkejä mutta aattelin mennä vaan "haluaisitko harrastaa villiä seksiä kanssani" :think:

edittii: vittu ois pitäny aikasemmi olla jo avoimempi :think:

Gatsa

ViestiKirjoittaja Gatsa » 16.1.2011 1:48

Toimivampaa (siis omasta mielestäni) on koittaa saada se nainen ajattelemaan ja ehdottelemaan seksiä itselle kuin itse mennä ehdottelemaan naiselle. :think:

Eräsmies

ViestiKirjoittaja Eräsmies » 16.1.2011 2:37

Kavereita ei kannata paneskella jos haluut pitää ne sellasena.
Kuulemma. :think:

BatmanX

ViestiKirjoittaja BatmanX » 16.1.2011 6:59

Eräsmies kirjoitti:Kavereita ei kannata paneskella jos haluut pitää ne sellasena.
Kuulemma. :think:

Näin monesti jos kyseessä on joku kännipano tai muu sekoilu, mutta jos on ihan molemmat täydessä halussa niin tuskin mitään ongelmia tulee. Ellei sitten toiselle tule ihastumista ja toiselle ei yms.

Postin aloittajalle. Pyydä yökylään ja vikittele illanmittaan pikkuhiljaa sitten lämmität uunin ja aloitat duunin. ;)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.1.2011 13:16

Kutsut teille juomaan es ja pelaamaan cs, sitten huudat naisen korvaan "MUNA PILLUUN AH AH".Jos ei toimi niin huudat kylkiäsiksi meemuja.

Natusan

ViestiKirjoittaja Natusan » 17.1.2011 4:10

Onhan se silti hyvin VÄÄRIN, niiku siskoonsa tai veljeensä kävis.. :|

Phoenixs
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Phoenixs » 17.1.2011 7:30

No riippuu aika paljon minkälaiset välit teillä muuten on. :D

Vähän vaikea tuohon on mitään sanoa, kun niin erilaisia nuokin haaroista ratkenneet. Toiset tykkää kun menee suoraan asiaan ja toiset taas saattavat loukkaantua, että "kuvitteleeko se nyt, että oon joku lortto" jne.. :roll:

BatmanX

ViestiKirjoittaja BatmanX » 17.1.2011 7:36

Natusan kirjoitti:Onhan se silti hyvin VÄÄRIN, niiku siskoonsa tai veljeensä kävis.. :|

Haha oliks tää läppä? :D

Hauismies

ViestiKirjoittaja Hauismies » 17.1.2011 8:09

Seksi nyt naistuttuni kanssa kelpaisi. :yes: :think:

kakaganja

ViestiKirjoittaja kakaganja » 17.1.2011 13:50

Eiku vaa, käytä vaa hiukka mielikuvitusta. Kaikki ei välttämättä syty jos suoraan sanoo.
~~~~~~
"Se on vain yrtti"

alibaba8
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 18.1.2011 9:25

Tässä ohje, joka toimii:
Väsää pieneen kangas nyssäkkään sorasta täytettä siten, että pussukka on painavahko, mutta helposti heilutettavissa.
Pyydä nainen luoksesi. Anna naisen kävellä edelläsi olkkariin ja BUM, napaúta nyssäkällä vintti pimeäksi. Thats that!

Ei vaan ihan tosissaan en itse ikinä sotkisi haluja ja hyvää ystävyyttä keskenään, siinä helposti tulee vietyä ystävyys liian läheiseksi, jolloin molemmat tuntevat olonsa vaivautuneeksi. Pahimmassa tapauksessa syntyy sitten mustasukkkaisuus kohtauksia kun toisella onkin juttuja muiden kanssa. Ei hyvä.. :wink:
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

esko-pappa

ViestiKirjoittaja esko-pappa » 18.1.2011 12:12

Itse harrastan seksiä kaverini kanssa ilman mitään ongelmia, ollaan tunnettu jo vuosia mutta vasta viimeaikoina tämä tuli ajankohtaiseksi molempien jäätyä sinkuiksi. Rohkeasti vaan läppää heittämään varsinkin jos huumorintajua löytyy naikkoselta, joko osuu ja uppoaa tai tulee pakit - tietenkin vaikuttaa oletko itse ns. pantavan oloinen tai tiedettävästi hyvä pano joka varmasti asiaan auttaa :lohtu:

dipshit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja dipshit » 18.1.2011 12:29

Sitten kun/jos löytyy myöhemmin seurustelukumppani, niin siinä jää sitten todennäköisimmin kaverisuhde siihen. Ellei sitten halua valehdella/olla kertomatta tyttöystävälleen sinun ja kaverisi väleist, jota en itse tekisi kyllä.

Kool Jay
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Kool Jay » 4.3.2012 1:40

esko-pappa kirjoitti:Itse harrastan seksiä kaverini kanssa ilman mitään ongelmia, ollaan tunnettu jo vuosia mutta vasta viimeaikoina tämä tuli ajankohtaiseksi molempien jäätyä sinkuiksi. :lohtu:

surut pois, kyllä te kaveris kanssa viä uudet naiset löydätte.. hienoo kun voi kaveriinsa nojautua "hätä tilanteessa" tosi rohkeeta :lol:
-it´s so hard to run when you have a broken leg...

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”