Kirjoittajina ovat olleet IHRY:n edustaja (tietenkin...), joku lääkäri pohjanmaalta tm. takahikiältä sekä tänään, ah tänään kakun kruunasi nimimerkillä kirjoittanut ("kannabiksen orja"
10v kannabista ja kas! Skitsofreniahan siitä seurasi.
Ja mikä parasta, kys. henkilö totesi että paras keino "hoitaa" saatanalliseen kannabisaddiktioon sairastuneita on.... No mikäpä muu kuin LAITOSHOITO
Nämä kaikkia luettuani ja hetken asiaa päässä pyöriteltyäni olen tullut siihen tulokseen, että kannabiksen laillistaminen tässä maassa on, ainakin lähitulevaisuudessa (1-10v), täysin utopistista. Kuten on tullut huomattua, on maamme huumevastustajilla kannabiksen vapauttamisen vastustamiseen sen verran fanaattinen ja omaan "totuuteensa" jämähtänyt asenne että he kyllä hyökkäävät kynsin ja hampain jokaisen kimppuun joka vähänkään erilaisesta politiikasta uskaltaa inahtaakkin....
Ja kyllä, kyllä se vituttaa ja masentaa.... Ja olo on turhautunut. Mutta toisaalta, ehkä meidän tulisi olla suht tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen; ainakin omalta kannaltani olen suht tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ainakin sillä tasolla, että kannabista on saatavilla runsaasti, joko perus PL:llää satunnais-turisti-polttelijoille tai muuten vain laiskoille, tai sitten mahdollisuus kasvattaa melko vaivatta erittäin korkealaatuista kannabista kotonaan....
Toki laillistaminen olisi kiva... Voisi poltella kahviloissa rauhassa ja kokeilla miljoona eri kukkalajiketta jossain kivassa puljussa sopuhintaan.. Mutta ehkäpä se on liikaa pyydetty. Ja ainahan stä voi käväistä amsterdamissa jos liikaa alkaa ahistaa....
Mutta silti, jos jollain löytyisi rohkeutta koota iskevä ja tulinen vastine HS:ään, tekisi hän suuren palveluksen maamme hamppuveljille ja siskoille, ja vielä omalla nimellään... Itselläni siihen ei rahkeet riitä, pelkurikusipää kun olen... Ainakin toistaiseksi.
ihme