Vähän karsastan puhua kannabiksesta ihmisille jotka eivät siitä mitään tiedä. Mielestäni ei ole minun velvollisuus saati oikeus valistaa ihmisiä kannabiksen tai minkään muunkaan asian puolelle. Jokainen olkoon mitä ovat. Ihmisiä on liian helppo manipuloida minkä tahansa aatteen taakse, ilman että ihmisen oma ajattelu ja arviointikyky yhtään kirkastuu. Sen olen tosin tehnyt tahattomasti ns. kannabiksen hyväksi, että aikoinani toin kyseisen kasvin käyttökulttuurin paikkakunnalleni.Vuokseni kymmenet ja ehkä taas kymmenet nuoret aikuisen tutustuivat aineeseen. En tiedä onko tuo hyvä vai huono asia.. Josku 90- luvun alussa homma karkasi jo sellaisiin mittasuhteisiin, että tänne järjestettiin suunnilleen turistimatkoja katsomaan "hamppupeltoja"
Mutta siis nyt olen sitä mieltä, ettei kenekään olisi hyvä ainetta käyttää muiden suostuttelu ja vakuuttelun takia. Ei tulisi enään mieleenikään, että menisin tarjoamaan jollekin kokemattomalle nuorukaiselle hamppua. Sellainen on mielestäni hyvinkin arveluttavaa moraaliselta näkökannalta, mutta te jotka näin toimitte, en tumitse toimianne sillä, kukin kantaa omien tekojensa seuraukset..
tosin eivät edelleenkään ole sitä vastaa, vaan päin vastoin

sit tietysti tarjonnu kavereille ja muutamille tuntemattomille..